textinghome.com
space
space
space
Date / Time Text Subject Text Messages
05:02:31 PM Dilemma (3 of 3) BW: When he is right, he collects large benefits; when he is wrong, others pay the price [sinking].” ~~RM
05:00:02 PM Dilemma (2 of 3) BW: … but in a hidden way benefits him and makes him [unsinkable] at the expense of the true owners or society.
04:58:04 PM Dilemma (1 of 3) BW: “the manager of a business is not the true owner, so he follows a strategy that cosmetically seems to be sound…
12:13:53 PM Tests (2 of 2) BW:…you need to look at him under the tests of severe circumstances, not under the regular rosy glow of daily life.”
12:07:31 PM Tests (1 of 2) BW: Taleb said "If you want to get an idea of a friends [brothers] temperament, ethics, and personal elegance, …
11:31:54 AM Humans (2 of 2) BW: ... view the world as more explainable than it really is (they look for explanations even when there are none). ~~RM
11:28:43 AM Humans (1 of 2) BW: ... overestimate causality (see elephants in clouds instead of in-fact randomly shaped clouds); ~~RM
10:30:22 AM Thinking (3 of 3) BW: One does not use critical thinking to solve problems -- rather to improve your process of thinking. ~~RM
09:32:32 AM Thinking (2 of 2) BW: Socrates asked people questions to reveal their irrational thinking or lack of reliable knowledge. ~~RM
09:30:35 AM Thinking (1 of 2) BW: "Socratic questioning" (critical thinking) shows the need for thinking for clarity and logical consistency. ~~RM
07:10:27 PM Textinghome.com did u do what i asked? ya annoyin ass friend not listenin to me so i kno she will listen to her so called friend
07:05:26 PM Textinghome.com im gon give u anotha week to be done wit her. u not bout to b messin wit her 4 months.i dont even get y u like her smfh
07:00:35 PM Textinghome.com he neva gon b wit u he aint gon do nothin for u. u not even his type but enjoy da dick sis he only like u rite now lol
06:55:13 PM Textinghome.com as fake bouje as u act u really goin out sad bein a side. he neva gon care about u he only wanna fuck u for now
06:53:59 PM Textinghome.com as fake bouje as u act u really goin out sad bein a side bitch. he neva gon care about u he only wanna fuck u for now
06:53:23 PM Textinghome.com hey
06:52:05 PM Textinghome.com as fake bouje as u act u really goin out sad bein a side bitch. he neva gon care about u he only wanna fuck u for now
04:50:44 PM Textinghome.com u really cool wit bein a side bitch. He neva gon love u or do anything for u he just wanna fuck u right now n den dead u
04:48:43 PM Textinghome.com Y u not answerin da phone Justin i miss u and im so jealous its drivin me crazy
04:42:52 PM Textinghome.com u really bein a side bitch but act all fake boujee bitch all he wanna do is fuck u. he not gonna do shit 4 u. NOTHIN
04:39:14 PM Textinghome.com Justin baby i miss u I jus wanna feel dat dick again maybe i should ask ya new side bitch if she down 4 a threesome lmao
11:33:52 AM Textinghome.com Get farther from the house. Time for Dad to hear TICK TOCK TICK TOCK
10:46:40 AM Being a fan SamandColby you guys inspire me and saved me from committing suicide so I love you guys ur my heroes
10:46:25 AM Being a fan SamandColby you guys inspire me and saved me from committing suicide so I love you guys ur my heroes
05:37:47 PM Textinghome.com Hey sexies...give her a red ass for me
04:33:11 PM Textinghome.com u must hate it there wit darlene. all u do is cheat. u must really like iyana cuz i keep botherin u and u wont stop smh
04:31:09 PM TRUMP THIS PRESIDENT TRUMP. I WANT YOU TO VOTE FOR ME OKAY!
04:30:31 PM TRUMP THIS PRESIDENT TRUMP. I WANT YOU TO VOTE FOR ME OKAY!
04:29:26 PM Textinghome.com all she gon do is catch feelins and den wanna b ya girl. trust me i kno dat dick gonna have her in her feelins
04:29:24 PM Textinghome.com all she gon do is catch feelins and den wanna b ya girl. trust me i kno dat dick gonna have her in her feelins
04:25:08 PM Textinghome.com myreeka aint really ya friend. she kno all da shit jazzo b doing and all da girls he fuck wit. y she lettin u go out sad
04:22:54 PM Textinghome.com saw her 2day in da village her fake boujee hoe. wanna say she aint ya type but u dont have a type look at who ya girl is
04:16:41 PM Textinghome.com plus i really want u to leave dat baby daddy alone. u cool and pretty alway been dont catch a std trynin to love a nigga
04:13:53 PM Textinghome.com hi myreeka. i kno u gettin sick of me lol but all of dis could be ova if u tell ur friend iyana to leave jazzo alone plz
04:11:19 PM Textinghome.com Guess ya lil side chick jus let all her niggaz drive dat lil silver car. First u and ya friends now oh boy and his lmao
01:47:18 AM Textinghome.com Just because she is a $lut doesnt give you the right to f**k a child. You cant do better? Or do you PREFER children??
01:42:01 AM Textinghome.com Her family is as f**ked up as yours! Oh and honestly, your music SUCKS. I would go with sports cuz you cant sing lol
01:37:09 AM Textinghome.com Seems like she will f**k anybody! You better run or youre going to be Quarantined for a LONG TIME in the State Pen LOL
01:31:15 AM Textinghome.com Lol He said her dad would never allow her to date an 18 yr old black man, but he did...I Wonder why?? lol
01:27:44 AM Textinghome.com Mom dont care who she f**ks but he said dad made them break up cuz they were skippin class and f**king
01:23:56 AM Textinghome.com DAMMM! Taylor said she is letting Dad play with her too so he will allow her to date you. This is one f**ked up Family!
10:02:19 PM Your message About the fact that you are heading to the airport and I will buy you a new phone with a scratch card
03:45:00 PM Textinghome.com make me text darlene about u and dis bitch iyana. if i have to do dat i will. but i dont want u to get put out daddy lol
03:38:20 PM Textinghome.com ima get on that bitch nerves so bad dat she leave you alone and never say shit to u. ya thought ya was gonna be creepin
03:36:09 PM Textinghome.com jazzo is my nigga so dont get too comfy. dat dick temporary sis. but mark my words imma make u wanna leave him alone
03:13:42 PM Textinghome.com and idc if i sound like a hater i dont like her and da thought of u givin her dat dick and kissin her is stressin me out
02:58:59 PM Textinghome.com i will leave u alone if u stop talkin to iyana. be done wit her its dats simple. she dont deserve the dick u got
02:41:33 PM Textinghome.com i love u and i kno u have a girl and dats fine but knowin dat u messin wit iyana is killin me. y do u like her
01:19:09 PM Textinghome.com u and yana think ya low. we kno she prego jus like we kno u still lettin klue fuck. u betta use condoms sis no bumps lol
01:16:29 PM Textinghome.com you and iyana can stop all of dis is ya stop fuckin around. dat pussy got u bein dumb. we gon make her leave u alone tho
01:13:19 PM Textinghome.com u must b lovin dat dick. We would leave u alone if u stop fuckin with jazzo. dat dick got u puttin up wit anything smfh
01:10:35 PM Textinghome.com and tell klue we kno he got herpes from milk bm. his dirty ass dont get enough
01:08:27 PM Textinghome.com Iyana got a nigga and u claim u go with wack ass darlene but ya both creepin. we seen her car on hamilton ya not low
01:04:19 PM Textinghome.com bitch fake boujee. she act like she better and all stuck up. We dont like dat bitch like wat u see in her
01:01:07 PM Textinghome.com wat is it about her like y u keep fuckin wit her and u must really fuck wit her if u nuttin in her getin her pregnant
12:09:45 PM Argument (6 of 6) Words that commonly indicate a conclusion: therefore, so, hence, thus, it follows that, as a result, consequently. ~~RM
12:08:21 PM Argument (5 of 6) Words that commonly indicate a premise: since, if, because, from which it follows, for these reasons.
12:06:07 PM Argument (4 of 6) Because all men are mortal [true] and Socrates is a man [true], Socrates is mortal [conclusion: true].
12:04:22 PM Argument (3 of 6) Aristotle held that any logical argument could be reduced to two premises and a conclusion [two pillars support a beam].
12:02:14 PM Argument (2 of 6) A premise is a statement (an assumption that something is true) that an argument claims will justify a conclusion.
12:00:15 PM Argument (1 of 6) BW: Because all logical arguments have premises and I intend to argue logically against noise, my argument has premises.
11:12:28 AM random 24 hours to complete
10:49:47 AM Textinghome.com hoe u not low. u will b a dummy if u keep jazzo baby. u better go get checked cuz he fuckin everybody raw
10:31:51 AM Textinghome.com u not low hoe. if u keep dat baby by jazzo ur a damn fool. He out dis bitch fuckin anythin raw u better go get checked!
10:29:58 AM Textinghome.com jus thought u should kno Klue is nasty. he has herpes and now the bitch who gave him it tryin to say she pregnant.
09:18:49 AM Textinghome.com how many kids u tryna have my boy lol. Now Iyana pregnant smh. wat u gon do when this really get out there and ppl kno
11:00:25 PM Textinghome.com Taylor said Kwon got that pu$$y QUARANTINED! LOl her Parents let him Cum over every day! ha ha
10:57:00 PM Textinghome.com Chrisyn is a liar if you havent figured that out by now. A Slut too. She is *ucking Rakwon EVERY DAY!
10:51:04 PM Textinghome.com Heard Chrisyn called today in the middle of a f**k. Maybe it was a butt dial. You know how she loves it in the butt!
10:49:11 PM Textinghome.com Heard Chrisyn called today in the middle of a f**k. Maybe it was a butt dial. You know how she loves it in the butt!
02:47:06 PM Textinghome.com Your N!gger quarantine will be over VERY soon!! LMAO. Better find you another dick quickly Lol
02:36:54 PM Textinghome.com Better get your a$$ lubed up. Bubba is coming soon TICK TOCK TICK TOCK
01:53:25 PM Overdue Where are you?
01:48:42 PM Hi Spanky Need a beer menu!
10:16:16 PM Us Hey, please answer me, this is important!!
07:25:35 PM Textinghome.com TICK TOCK TICK TOCK
12:15:54 PM Desde este ricon de mi oficina..desde tempranas horas del dia...te pienso...
06:00:13 AM Tubs Hey chunky,,mike showed us some photos of you. Nude,,,good lord your fat,,,and a big rearend.
11:29:16 PM HEYYYYYY ITS STEVE YOU AT HOME ARTIE!!!!!????? IS NICK THERE IF SO PLEASE GIVE HIM YOUR PHONE AND HAVE HIM TEXT ME ASAP PLEASE
11:27:48 PM HEYYYYYY ITS STEVE YOU HOME NICK ITS IMPORTATNT!!!!!!
10:01:14 PM Cheat Is she licking mikes balls tonight?
06:34:30 AM I saddly Did not see you....I am around for an hour or so ... Love you...
11:08:12 PM Textinghome.com Mark said he told Mary to gi me head till I’m dead
09:55:43 PM Just yes or no Please just a yes or know send it to my mom or from brysons dint u think I deserve to know if theres hope or to move on?
08:37:11 PM Textinghome.com From Taylor to Sam To kwan. DAMMM! At least Sam knew you were a ho and wouldnt touch you. LOL
08:35:04 PM Textinghome.com Who will be your next Dick when Kwan is gone? It wont be over 48 hours until youre IN LOVE with someone else LMAO
07:34:20 PM hello michelle its michele paluzzi CAN YOU PLESSSE TEXT ME IM ALL UPSET AND YOU ARE THE ONLY ONE THAT CAN CLAME ME DOWN
07:31:59 PM helllo michelle helllo michellle its michele paluzzi i need you plessse im all upset
01:29:59 PM Textinghome.com TICK TOCK
01:29:02 PM Textinghome.com Does she scream like that with you like she did with Taylor? LMAO and stop eating all their food you broke ass bum
01:19:21 PM Saturday Is 5 a trip to Peets? Need to work the decrypter code. Got in a run and now binging Netflix. Smile, do yoga! 969696
10:22:52 PM Textinghome.com Wasnt throwing hate, it was TRUTH. She f*cked Taylor for months now an 18yr old adult Black dick. Thats not a Slut??
07:37:58 PM Cinnamon BW: To get the best flavor from your [used] cinnamon stick, run it over a grater a few times to release the flavors. ~RM
07:09:10 PM Textinghome.com Hey I heard Chrisyn has the NIGona virus! She caught it from Rakwons black D!ck.... lmao :)))
07:07:51 PM Textinghome.com Hey I heard Chrisyn has the NIGona virus! She caught it from Rakwons black D!ck.... lmao :)))
06:08:04 PM Textinghome.com Been enjoying that baby pu$$y? They gonna be enjoying yours soon. Prisoners LOVE child molesters!! TICK TOCK
05:28:07 AM Textinghome.com so can i stay back here and have tinker time
03:19:52 PM random 24 hours to complete
11:32:41 AM Textinghome.com TICK TOCK TICK TOCK
07:17:11 AM Hey Hello Megan

space

space

Valid XHTML 1.0 Transitional

space
© 2006-2020 Textinghome.com | Terms and Conditions | Privacy